You keep me running out in the rain

Jag åkte och hämtade min studentskylt och allt annat som jag har beställt. Skylten blev jätte bra, jag är super nöjd. LÄgger nog in lite imorgon så ni får kika lite på det. Medan jag ändå var framme köpte jag en glass till mig och annasara eftersom det är ju himla varmt ute, men nu ser det ut och börja regna och åska när som helst. Tycker ändå att det är mysigt med åska så det kan gärna göra det..

Kom nyss in för jag har varit och kollat på när pappa har tränat inför SM med Jonas och nu sitter jag och nötar några flera avsnitt av secret life of the american teenager.. haha tror jag har nämt det långa ordet tre gånger idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0