when the night has come

Idag är det fredag den 13 och jag har varit nervös hela dagen, men det har inte hänt oss något än så länge! Det är ju trots allt en timma och tjugo minuter kvar.. men vi hoppas på det bästa! Vi åkte och kollade på fotboll förut när Palm och Daniel spelade. Det blev 1-1, det var roligt att kolla!

Nu ska vi sätta på en film och prata hela natten lång och mysa som aldrig förr. Jag älskar jessicas bröst i morgon ljuset och hennes goda andedräkt när hon pussar mig på morgonen med ljuset i ögonen kisar jag och kollar på hennes vackra drag (läs rynkor) och hennes mjuka rumpa som hon putar ut i natten. Underbart, det är då jag känner mig hemma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0