thiller live / piccadilly circus

Vi var på Michael Jackson musikalen som heter "Thriller". Det var det bästa på hela resan, har aldrig upplevt något bättre i hela mitt liv. Detta slog pink konserten alltså, helt ärligt. Kan leva på det här hur länge som helst för det var galet bra!

Musikalen höll på i lite mer än två timmar och det var alla låtar som man hade önskat sig. Precis alla hade dom med från Thriller till plattan Bad. De var människor som precis dansade som MJ och sjöng också dessutom nästan likadant. Jag har skaffat mig en ny lite mini idol med namn Britt Quentin, jävlar vilken kille! Hjärta på honom.

Piccadilly circus är ju någonting man måste uppleva, det är så fruktansvärt fint på kvällen när allt är upplyst. En helt annan värld. Jag njöt varje sekund jag gick runt där bland 10 000 tals folk. Helt otroligt!









Piccadilly!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0