jag vill bara säga att..

Ibland så önskar jag att det var bara några stycken som läser, så att jag kan skriva av mig. Det är inte alltid jag kan det. Det finns så många texter jag har skrivit som jag skulle vilja publicera men det är om mig och lite av privatlivet vill man ju hålla undan, men jag kanske ska släppa på den spärren lite? det är inte rättvist. Jag får frågor som jag inte kan svara på.. jag kan om jag vill men jag är fortfarande osäker på hur mycket jag vill berätta om mig själv. 

Ni som har följt min blogg länge vet att jag har svårt att prata om människor jag har förlorat. Jag kan tyvärr inte svara er när det gäller frågor som min farfar. Jag vill heller inte svara på frågor som har med andra att göra. 

För er som undrar över min relation med min syster "hur kan ni vara så tajta, jag tror ni bara spelar, man är inte bästa vän med sitt syskon.." till er kan jag svara att hon är min värld, jag finns inte utan henne och så kommer det alltid att vara. Hon är min bästa vän. Mer kan jag inte säga! 

Ville bara skriva av mig lite för det är så jobbigt när man får kommentarer man inte kan svara på. Puss på er! Ni är bäst ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0