jag ska aldrig.. blablabla

Tog ett smygkort på syster nyss.. samma visa om och om igen.. "nej jag kommer inte använda den, nej jag vill inte ens ha en sådan," blablablabla. Ändå har hon haft på sig min onepiece hela dagen. Det spelar ingen roll vad man än köper för jag kommer ju aldrig ha det för mig själv.. dumt av mig att ens tro att jag skulle kunna ha min one piece för mig själv.

Men det är charmen i det hela.. att min syster tar mina kläder, går in i min garderob utan lov, bortförklaringar till varför hon har på sig mina kläder.. det är så sött! haha. Jag borde bli arg, jag borde bli irriterad men det blir jag inte. Det beror nog på att hon är snyggare i min one piece än vad jag är, haha. puss på henne♥♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0