godnatt

Så himla tråkigt.. Daniel har suttit och skrivit ett inlägg till er också försvinner allt? fan va förbannad jag blir, jävla data. Aja, han får blogga nästa gång. 

Haft en super bra dag idag. Imorses kollade jag på tennis sen blev det fotboll, fast Götene förlorade.. Inte kul. Men jag och Daniel drog iallafall och såg på bio och fast and furious var jätte bra verkligen! Ska lätt se om den. Sen drog vi hem till mig och gillade och chillade. Precis som en lördag ska vara. 

Nu ska jag lägga mig och sova. Vi hörs imorgon ♥♥

Bilden bjuder jag helt och hållet på! ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

Sandra och Daniel sitter i ett träd och P-U-S-S-A-S ;)

2011-05-08 @ 12:31:35
URL: http://juliasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0