ändrat stjärntecken?

Vad fan är detta om eller? jag kanske är jätte efter och ni redan visste det här men jag fick faktiskt syn på detta nyss.. Ja, nu har de helt plötsligt bytt stjärntecken, jag har alltid varit stenbock men nu är jag helt plötsligt skytte? jag vill inte vara någon jävla skytte..

Hur många finns det inte som har tatuerat in sitt stjärntecken, synd för dom lixom. Hur blir det med alla ungar som föds, går man efter den här listan då eller? Fan, ska man fortfarande säga att man är stenbock fast man inte längre är det? eller hur ska man göra.. Fan jag vill vara stenbock som jag alltid varit.. ingen jävla skytte. Någon mer som känner som jag?

SÅ HÄR SER DET UT NU:


Kommentarer
Postat av: Malin

Då blir jag tvillingarna helt plötsligt.. :S

2011-05-16 @ 08:34:17
URL: http://malinefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0