9 maj 2011 - girl behind the mask

Heej!

Den här jävla bloggen funkade inte på hela dagen igår!! Det stod bara ERROR när jag skulle göra ett inlägg. Har sån ångest.. Inatt så kunde jag inte sova för jag tänkte "neh, nu måste jag gå ner och testa om det går att blogga" haha, men nu hoppas jag att den funkar!

Ï helgen har jag varit ute hela tiden, inte många timmar inomhus iallafall. Jag har sett på tennis, på fotboll, solat, kollat på bio, umgåtts med kompisar osv. Så jag har haft fullt upp!

Tur att jag har haft en super bra helg för den här dagen började inte bra iallafall. Tror jag håller på och få tillbaka min lunginflammation igen.. jag hostar sönder. Hoppas det inte håller i sig för nästa vecka drar jag till London!

Ah, hoppas den här dagen slutar bättre iallafall. Måste skriva av mig lite känner jag.. jag vill säga att: jag saknar Emma, Jag saknar Malin, jag saknar Annasara, Jag saknar farfar, Jag saknar Jessi, Jag saknar Michael, Jag saknar Sofia, Jag saknar Sara, Jag saknar Albin.. ah jag kan hålla på hur länge som helst. Jag saknar så jävla många idag, önskar jag hade er alla i mitt kök där jag sitter just nu. PUSS PÅ ER ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0