4 maj 2011 - klippning

Godmorgon! ♥

Igår somnade jag med feber och frossa idag vaknade jag med ingen röst och en näsa som trillar av när som helst men jag tror febern är borta. Vill inte bli sjuk nu, men efter alla tabletter och nässpray så känns det mycket bättre :) Det gick ganska så bra att dansa i två timmar igår även om jag inte skulle ha gjort det.

Nu ska jag ta och cykla iväg och klippa mig på kaluffsen. Ska bara klippa bort det slitna eftersom jag vill ha långt hår till balen så man kan göra något roligt med det. Sedan efter det får det nog bli lite kortare. Får inte glömma att gå in på ica och köpa pepsi också medans jag är framme! 

Vi hörs sen!  


En bild på mig från valborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0