3 maj 2011 - halsen dödar

Hej på er!

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag :) trodde jag skulle avlida på den sista lektionen där ett tag. Halsen är åt helevete, tror jag börjar bli sjuk eller så är det allergin? orkar ingenting iallfall och vet ni vad det bästa av allt är? jo jag har satt upp mig på två jobbiga danspass på gymmet idag! 2 timmar... vet inte riktigt vad jag tänkte med.

Men jag får lyda min käraste väns Emma Karlssons råd "Gå hem och ta dig något att äta och sedan vila lite, så syns vi på gymmet pigga och glada". Jag får väl försöka. Håll tummarna för mig att jag inte blir sängliggandes efter passen. Peppar, peppar ta i trä! ♥



Lite positiv och glad får man ju vara, det är ju ändå dans vi snackar om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0