17 maj 2011 - the final countdown!

HEJ VÄNNER! ♥

Jag hinner knappast med någonting just nu, jag hinner abslut inte sitta vid datan därför blir det att bloggen ligger lite åt sidan. Jag har så mycket att göra och så mycket som ska vara gjort. Ett prov över.. en redovisning och tre prov kvar! Tack och lov att jag ska åka till London i veckan, så ni får se massor av bilder där ifrån.

Idag ska jag plugga till ett historia prov och sedan ska jag gymma med Emma, det blir både bodyjam och zumba. Så det blir två timmars pass idag och jag som inte har tränat på ett tag.. hum.. hur kommer detta gå?

Imorgon ska jag till skövde för att shoppa med Emly, måste köpa lite smått och gott till London, man måste ju se lite dyrare ut där! ;) Jag måste också spendera kvällen med att packa eftersom vi åker på torsdag! Massor att göra. Hinner knappast inte duscha, mitt hår är as äckligt. Ysch. Skärpning nu.

BTW: IDAG ÄR DET EN MÅNAD KVAR TILL STUDENTEN, DET ÄR NU DEN BÄSTA TIDEN I MITT LIV BÖRJAR! JAG ÄR SÅ JÄVLA REDO. NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN LONDON BLIR DET PARTY ALL THE TIME! WIHO.


Trött, sliten och inte så fräsch sandra som ska in i duschen nu (känns som första gången)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0