15 maj 2011 - fel låt vann

Gårkvällen var helt kanon, kunde knappast inte bli bättre! Vem kunde tro att Saade hade en chans att vinna?! helt sjukt. Jag var skit nervös verkligen så nu har jag inga naglar kvar -_-. Grymt gjort av Saade så bra har det inte gått för Sverige på länge. WIHO!

Men jag fastnade för Irlands tvillingar alltså, första gången jag hörde låten så tyckte inte jag att den var så bra. Men andra gången och med väldigt högt ljud på så var det faktiskt skit bra! Typ två stycken 16 åriga lady gaga killar, fan va sköna dom var.

Jag hade ju tippat United Kingdom som vinnare.. tycker dom var mycket bättre än de som vann. Fel låt vann, helt klart!

1. Irland - Lipstick
2. United Kingdom - I Can



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0