14 maj 2011 - this day is the perfect day

HEJSAN! ♥

Idag blir det fullt upp, Jessica lämnade mig vid tolv tiden och nu har jag duschat och gjort ordning mig för att åka till våra kusiner och äta tårta. Min kusin Jenny fyller år idag! :D Ikväll får vi främmat av fam. Pettersson, då blir det grill och så klart måste vi heja på Eric Saade ikväll! Ser fram emot kvällen! 

Gårdagen var super mysig. Jag och Jessi gjorde oss en romantisk kvällsmat, haha. Sedan gick vi ner till källaren och kollade på en super bra film som heter "life as we know it". Den rekommenderar jag starkt! Kanon bra.

Nu ska vi åka till kusinerna, vi hörs senare! puss. 



Jag och Jessi på våran romantiska suddiga date :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0