13 maj 2011 - café elvira

Heej allt bra? Med mig är det faktiskt mycket bättre än vad det har varit.. känns skönt att medicinerna jag fick verkligen hjälper. Inatt sov jag hela natten så idag är jag ganska utvilad även om jag och Malin var uppe sent och kollade på eurovision. Härligt att Saade gick vidare!

Än så länge har jag spenderat dagen i skolan och lyssnat på politik. Det var väl rätt sådär, fast vi hade ju ändå partiledarna på våran skola, ganska häftigt. Men jag och Emma bestämde oss för att ta en tidig buss hem så när vi kom fram gick vi till Café Elvira och fikade. Alltid lika kul med esel!

Nu ska jag plugga lite för senare ikväll kommer jessi hit och sover hos mig :) Hörs sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0