11 maj 2011 - mornings like this

Godmorgon! :)

Vilken skön sovmorgon man fick idag.. det var länge sedan jag sov en hel natt nu. Medicinerna som jag fick igår kanske hjälpte, hoppas det iallafall. Jag mår lite bättre idag än igår iallafall så hoppas det håller sig så. Nu ska jag ta mig lite frukost och sedan sätta mig och kolla några avsnitt av secret life of the american teenager.

Sen måste jag göra iordning mig för att dra till tandläkaren.. ysch. Ska borra ett litet hål idag för att fixa till allt innan jag fyller 20. Så jag kommer gå med halft förlamat ansikte hela kvällen, haha.

BTW, somnade i hammocken igår och låg där i 3 timmar. Det behövdes verkligen. Jag är fortfarande väldigt hängig och trött som kanske syns på bilden, men det går bättre nu.
Vi hörs sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0