10 maj 2011 - i need a doctor

Godmorgon!

Idag blev det ingen skola för mig för jag fick en doktor tid idag. Jag har hostat i flera veckor, sömnlösa nätter och en näsa som är helt sönder. Jag känner att det har kommit så långt att jag inte orkar med skolan längre och då var det bara att ringa till vårdcentralen. 

Det första doktorn sa "du ser inte vidare frisk ut.." neej. Haha ingen vill höra det lixom. Men jag tog massor av prover och jag fick massa nya mediciner som jag ska testa nu i några dagar och kolla om det blir bättre. Inatt har jag inte sovit någonting knappast, jag skulle inte orkat skolan idag så tack och lov att jag är ledig imorgon också. 

Jag ba "snälla, doktorn ge mig sömntabletter eller vad som helst, bara jag får sova igen". haha, fick några roliga blickar av mamma och doktorn. Bilden är rätt klockren, tröttare kan man inte vara, får inte ens till ett leende.

Men nu ska jag lägga mig i solen och hoppas att jag somnar lite, vi hörs senare! ♥



Trött tjej, svårt att lee. Jag försöker iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0