1 maj 2011 - Minnen kommer tillbaks för varje sekund

Heej! Hade ni en bra valborg? :)

Jag hade iallafall en kanon valborg med sköna tjejer! Först var vi på förfest hos carro och sedan gick vi till studentmiddagen på stadt. Jag tyckte väl att maten kunde varit lite godare och vi fick ramlösa och dricka, vad fan är det om lixom? cola kunde vi väl ändå fått. Alla gick och köpte sig drinkar istället lika bra det, maten var väl okej ändå. Gick att äta.  

Sen blev det party som aldrig förr och jag hade stora förväntningar på Tove styrke men jag tyckte inte hon var så bra som jag hade önskat, men hon hade endel sköna låtar att dansa till iallafall.

Och som jag lovade så tog jag nog över 150 kort igår. så det kommer väl upp ;)


En gruppbild på studentmiddagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0