promenad i vårväder

Gick en promenad med mamma i det fina vår vädret! Gick ända fram till götene men fick gå en annan väg för kenza skor har kommit in på JA skor i götene, så jag kan inte gå förbi där. Eftersom jag känner mig för bra så att jag vet att om vi skulle gått förbi där skulle jag vara 1000 fattigare nästa sekund, haha :)

Jag bor i mina solglasögon nu mera och det är jätte jobbigt, har fått en fråga "varför går du runt med solglasögon varje gång jag ser dig, även fast det är mörkt ute?" Ja, kan komma in på det imorgon eller någon annan dag. Förstår att det kan vara lite konstigt och jag känner mig själv konstig som går runt med solglasögon även om det är mörkt ute, men berättar mer om det en annan dag! ♥




                                  Min nya vårjacka som jag har köpt, älskar den mörkblåa färgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0