hemma

Nu har jag kommit hem från en helt oslagbar helg i borås! Igår var vi och såg på Söderling och PimPim i Davis cup och idag har vi varit en heldag och shoppat på kanalleland. Som ni säkert redan visste kunde jag inte hålla i pengarna som vanligt, kom hem med x antal kassar. Herregud vad mycket vår fint jag har att visa er ;)

Nu blir det att plugga och sedan kolla på melodifestivalen. Ta det lungt och veta att man har en till dag ledigt imorgon. Då ska jag vara med min älskade vän Emma, som jag saknat så!

PS: Lyckades hitta en skit snygg mask jag ska ha på 100 dagars på onsdag nästa vecka eftersom det är Italiensk maskerad. Lyckat köp! 99 kr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0