fixar inför kvällen

Nu håller jag på och fixar inför kvällen, det är ju 100 dagars idag för er som har missat det. Det menas alltså med att det är 100 dagar kvar till studenten, iallafall för skövde så dit ska jag ikväll och festa med mina vänner. Längtar riktigt mycket faktiskt, sjukt taggad! Nästa vecka är det 100 dagars i skara och det taggar jag ännu mera. Att ha en anledning till att festa mitt i veckan känns ganska bra, men mamma gillart inte ;)

Sitter här med min morgonrock med musik och målar naglarna. Har pluggat i ca 5 timmar nu och är fortfarande inte klar på långa vägar.. men det fick bli en paus mitt i allt. Måste kolla vad garderoben har att erbjuda ikväll också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0