drunknar i plugg

Tror jag aldrig tagit mer oseriösa kort än dessa två. Det ser ut som om jag nyss vaknat upp efter en festande natt när jag egentligen varit på gymmet med syster och tränat skiten ur mig. Det ser ut som om jag inte riktigt vet vad det är jag ska göra när jag sitter här och pluggar som en jävla dåre. Vilket fån jag är. Bilden får symbolisera precis så som jag känner mig idag.. Orkeslös. Tom. Fråga mig inte varför jag drar i håret det enda som räknas att jag druknar i plugg just nu. Ja ni hörde rätt, drunknar. Det är därför jag inte kan bjuda på något annat idag än mig själv utsliten och har ett leende jag egentligen inte menar.

Tänk på studenten sandra, tänk att det är in i det sista nu. Leverera på proven och bevisa att du kan gör det här! Komigen nu. Jag tror på dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0