3 mars 2011 - gårdagen var galen

Orkar inte ens lyfta upp ögonen idag. Kom hem inatt och somnade vid tre tiden och det var inte många timmar man fick sova tills man skulle upp till skolan igen, denna dagen har varit jobbig men nu har jag ÄNTLIGEN HELG! (Ja, jag åker till borås imorgon och kollar på Swedish open.) Nu sitter jag här med pepsi och godis och försöker piggna till lite, men det verkar inte gå som jag vill... attans då. 

Gårdagen var iallafall hur bra som helst! 100 dagar kvar till studenten, ah man hör ju bara på namnet. Världens bästa vänner och ett par höga klackar som dansades sönder i dimman. Galet, helt galet var det!



Jag och Emma igår i dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0