28 mars 2011 - sleepless

Hej på er!

Antar att vi alla är lite trötta idag? Imorses kom jag knappast upp, känns som jag inte har sovit en enda blund i natt.. inte så konstigt när jag egentligen fick gå upp klockan "05.00". Det är alltid lite jobbigt första dagen när det har blivit sommartid, man vänjer sig nog snart :) 

Mina ögon svider pågrund utav trötthet och våren så jag ska ta och lägga mig och blunda lite. Tänkte kolla på Karate Kid sen eftersom jag inte kan få nog utav den filmen! Självklart med min one piece ♥ 


Smygkort som Emma tog på mig i skolan


Kommentarer
Postat av: One Piece mys

One Piece och mys, kan inte bli bättre ju. :)

2011-12-01 @ 16:02:29
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0