24 mars 2011 - mord i sinnet

Hej på er!

Vaknade upp med världens huvudvärk.. måste vart från bion igår, fick skicka iväg ett sms till skolan och säga att jag inte kunde komma. Hade inte så viktiga lektioner idag så det var tur. Kunde iallafall inte somna om så jag gick upp klockan sju i morses, känner mig ändå ganska utvilad. 

Nu ska jag sätta mig och kolla på Mord i sinnet! Jag köpte två stycen boxar till mamma nu när hon fyllde år. Det var det bästa köpet jag har gjort på längen. Om ni är intresserade av brott, mord och utredningar mm nu lät det jätte konstigt men ni fattar vad jag menar. Då är detta filmer för er! Hästlängder bättre än Wallander, Beck, Criminal minds, Bones, Mord i midsomer, The mantalist, CSI... ah jag kan fortsätta i evigheter!

Vi hörs senare ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0