18 mars 2011 - musikal ikväll

Godmorgon! Håller på och göra ordning mig inför skolan och en väldigt rolig kväll i skövde med Jessi och Anton. Vi ska nämligen kolla på en musikal som heter RENT i skövde, någon som har sett den? Jag har typ aldrig varit på musikal så det ska bli spännande.

Åker direkt från skolan till skövde så vi kommer inte höras förrän sent ikväll. Tänkte kolla lite i affärer också innan, (säg ingenting till mamma, hihi) Ne, men ska bara kolla efter bikinis. Hoppas jag kommer hem med någon fin jag kan ha i båstad i år.

Tar bilen till skolan idag sen får jag se om jag åker buss till skövde eller om jag vågar ta bilen, det är inget roligt väglag idag och mamma är lite orolig så vi får se hur jag gör. Tror det blir buss ändå, känns säkrast.  

Ha en jätte bra fredag! :) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0