16 mars 2011 - mycket att göra

Nu på morgonen har det varit lite stressigt.. Somnade så himla skönt igår, var super trött och vaknade upp ungefär vid 10.30 imorses. Jag är ju ledig på onsdagar från skolan, vet inte vad jag skulle gjort om jag inte var ledig en dag i veckan. Så skönt! Men nu på morgonen har jag fixat alla sysslor. Mamma skrev ett fint brev till mig vad jag skulle göra: Hänga upp tvätt, sortera block och papper i röda rummet och gå till Lollis (min kanin). Det är det jag har haft för mig. 

Nu ska jag sätta mig och plugga och sedan kolla på Heroes och fortsätta på mina god saker som blev över igår. Ska också göra ordning så ni får se min garderob eftersom det inte blev av i onsdags eller igår för jag fick åka och jobba. Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Malin

MMM SNYGGING <3

2011-03-17 @ 15:30:17
URL: http://malinefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0