15 mars 2011 - Esel calling

HejHej! Hinner egentligen inte skriva nu för jag måste packa eftersom Emma kommer snart och hämtar upp mig för vi ska till gymmet och träna, idag blir det bodyjam! Ser fram emot detta mycket. Det är som dans med lite blandat street mm. Super kul! 

Här sitter Emma på våran roadtrip och ber till gud? Eller vad gör hon egentligen? Kanske ber att inte dö på vägen eftersom det var jag som körde bilen. Den här tjejen alltså, underbar på alla sätt och vis. Ja, bilden talar för sig själv.Händer alltid något spännande när hon är i närheten. Ville bara säga det. Nu måste jag kila för nu tutar hon på mig. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa man kan ju undra alltså vad jag ber för hahaXD du är också underbar <3

2011-03-15 @ 20:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0