11 mars 2011 - natti

Kan först och främst börja med förlåt för dålig uppdatering guys. Men har inte haft tid och orken idag. Direkt efter skolan gick jag och emma till gymmet för att bodystepa sedan blev det belöning på ica, åkte hem och duscha sedan till Emma och Albana och kollade på en skräckis och myste tillsammans.

Nu är jag så trött att jag inte kan hålla upp ögonen längre, ser knappast vad det är jag skriver. Men imorgon ska jag gottgöra er, jag lovar. Äntligen är det fredag och man kan börja leva igen.. känns det som. Nu ska jag sova så hörs vi imorgon. NattiNatti!!



Albana och Totte hos Emma på filmkväll


Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Vilket söt hund :)



Läste att du ser fram emot Beastly. Filmen kommer inte att visas på bio och tyvärr har inget svenskt filmbolag köpt rättigheterna till den heller. Om du vill får du gärna skriva på min namninsamling för att få något filmbolag att köpa den.



http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5335

2011-03-11 @ 23:57:21
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0