10 mars 2011 - nu big brother

Ja, vad ska man börja med... Hej på er förresten! Idag mår man som man förtjärnar. Trött och ögon som rinner hela tiden. usch, ligger nu i sängen och ska kolla på big brother. Vem tycker ni ska vinna? Martin är iallafall min favorit så himla skön så man dör ibland. haha.

Gårdagen då.. 100 dagars på bogrens var ju roligare än på mangos iallafall men förfesten jag var på var jätte rolig. Sen gjorde jag väldens störta misstag att missa att det var onsdag och inte lördag som jag trodde -_- Bussen gick 05.30 hem. Fick ringa och väcka mamma så hon fick komma och hämta mig redan vid 00.00. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt morsan. Jag och bussar kommer aldrig gå ihop.

Roligaste idag: Fille kom full till skolan. Kunde inte blivit bättre :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0