London is the place for me

Nu kommer nog dom sista London bilderna om jag inte får för mig att lägga upp mera bilder ;) Här är iallafall lite bilder som är tagna på oxford street, London Bridge och en park heter st james park. Kan säga att det var nog det vackraste jag har sett, en stor park med vatten, små hus, svanar, djur mm. Helt underbart var det är gå där! 

Som ni ser längre ner på bilderna så är djuren väldigt tama där, jag skulle kunnat klappa ekorren om jag nu ville, jag kunde nudda den med toppen av min näsa så nära man kunde komma. Riktigt häftig för Annasara att hon fick chansen att mata en ekorre ur handen, det kan man inte göra i Sverige direkt. Super häftigt!  



(Lite roligt, för när man går in de här telefon båsen är de fyllda med naken bilder på Svenska tjejer och telefonerna funkar inte ens, så man kan ju undra vad båsen egentligen är till för? haha)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0