today i dont feel like doing anything

Nu har jag kommit hem från Emma har också legat och solat lite eftersom det blev strålande sol, men där kunde man inte ligga så länge. Kändes nästan som om man smälte bort. Men nu ser det ut att bli åska, jag gillar åska det är mysigt då får det nog bli en film.

Men nu ska jag upp och städa rummet, måste vara lite fint till studenten iallafall. Jag sover inte i mitt rum längre för jag har "flyttat" ner i källaren. Det brukar jag göra på sommaren eftersom det är så varmt uppe i mitt rum. Men nu ser rummet ut som en jätte stor garderob för jag får inte plats med mina kläder någonstans. Måste göras en insatts så att säga :)


Foto från igår på Saras studentmottagning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0