simningen

Haha, det var så himla roligt. Vi har som tradition på katedral att simma och rida och roliga lekar innan vi hoppar på kortegen. På simningen måste man ha händerna rakt fram annars boxar man ju till allihopa.

Jag hade förväntat mig att halva skara skulle se min rumpa men jag hade inte förväntat mig att alla skulle se mina bröst. Haha. Som ni ser på bilden höll jag i min klänning för det var på håret att inte den åkte ända ner till magen. De skrek "håll fram händerna!!" jag bara "ALDRIG!" aldrig att jag skulle släppa min klänning lixom, herregud vad pinsamt det skulle vart. Men dom var nog inte så glada på mig, var endel som fick mina armbågar rakt i ansiktet... Som ni ser på bilden så var det nära ögat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0