måste berätta om i natt..

Hej! Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Super trött tjej som slappar i sin one piece.. Jag ¨måste berätta om i natt! Jag och Annasara liggerf i min källare för att det är så varmt i våra rum och vi snackade om att Annasara hade pratat i sömnen förra natten. Jag berättade att hon hade typ små skrattat och sagt massa konstigt och då kom vi in på läskiga saker som kan hända när man sover tex att gå i sömnen och sånt (döda folk) haha, då skrämde vi upp oss rejält. 

Sen sa vi godnatt och man låg lite med ögonen öppna och hjärtat bankade lite extra. Efter ungefär 10 minuter hörs världens största smäll! Jag trodde först att hela huset hade brakat ner. Jag och Annasara sätter oss rakt upp och bara skriker. Vi tände lampan.. och det vi såg var att hela bokhyllan (som stått där i typ 7 år) hade brakat ihop, gått sönder.. Så där fick vi stå med en puls över 200 och plocka böcker mitt i natten och lägga dom säkert på golvet.. Inte lätt att sova efter det. Inte undra på att man är helt slut idag :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0