Jag bara skriver nåt så vi kan se på film snart :D



Hej alla mina kycklingar!!! :D

Det är en Pepsi-flaska på bilden.

Sådär, då vet ni det :D Dagens out-FITTA är: T-shirt från Jack & Jones och det bästa vaxet som finns FAN!!! Di-fi!!! GRÖNA versionen, jävlar vad bra den är. Inte den blåa eller bruna alltså och inte den rosa tihihii :D Sen har jag ju jeans från JC med men dom syns ju inte i Sandras lilla gulliga kamera tiihiihii! :D

Jag har varit i Mallorca en hel vecka så Sandra hånglade verkligen sönder mig när jag kom hem! :O Fick Photoshoppa bilden här ovan lite så läpparna såg bra ut, tur jag är en jävel på det :) Är jävligt solbränd och het också så för alla tjejers skull fick vi ändra så jag inte ser FÖR het ut!!! Ni borde tacka mig :)

Det var asgött i Mallorca och ni borde vara avundsjuka ;) Men snart är det Sandras student och bal :D ska bli hur kul somn helst! :d :D Hon ska få ännu en Michael Jackson-teckning av mig men säg inte det!!! LOOOVA!!! Annars är inte jag kompis med er :( Puss :* Okej, orkar inte mer nu, hejdå!!! Ni är underbara! Älskar er :D Fint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0