gårdagen går inte att beskriva

Hej på er! som ni förstår har jag ju inte kunnat sitta framför datan alls tills nu. Igår var den dagen jag har kämpat för så länge, jag tog studenten. Dagen är svår att beskriva jag var rätt chockad och det hände så mycket hela tiden, så mycket lycka som bara expolderade. Jag har inte riktigt smällt allt än. Men det var helt klart den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv hittils. Jag kan kolla tillbaka och minnas studenten också och det känns väldigt skönt :)

Allt jag önskade och hade drömt om fick jag och jag är så jävla tacksam över alla som uppvaktade mig, gav mig presenter, hänga på grejer och kom fram och sa grattis! Jag kände mig som världens lyckligaste människa.
STORT TACK SKA NI HA!


( En bild från utspringet på min klass, det är jag som skjusar Elise i rullstolen, jag var nära på att köra på varenda en som stod där. Haha. Så hima roligt var det, ren lycka!!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0