detta har jag gjort i veckan

Hejsan! ♥
Eftersom min blogg är lite rörig just nu på grund utav att jag visar bilder från London resan hela tiden så har jag inte kunnat blogga om "nuet". Så här får ni se lite vad jag har haft för mig i veckan och det är inte mycket jag har sovit som man säger så, det har varit fullt upp hela veckan! :D



Jag och Emma skolkade från skolan och tog oss en fika på café elvira när det var stekande sol, ändå bestämde vi oss efter att vi skulle sola solarium. haha, kalla oss knäppa men jävlar vad värt det var! ;)


Någon konstig människa snodde min mobil när jag var hos Daniel och tog ett snyggt kort. Har massor andra kort som någon tog men de är inte ens värda att lägga upp här.. haha.


Har varit hos älskade mormor och fixat till min studentklänning som jag ska ha. Firat morsdag och ätit rabarberpaj med vaniljsås. Super duper!


Solat massor med min fina vän Malin på hennes uteplats men vi har också legat och stekt på min. Det har blivit mycket solandes i veckan på grund av det underbara vädret. Måste va lite brun till studenten ;)


Har legat på en hängmatta med kära Emma och snackat skit. Vet inte hur många gånger vi ramlade av de dära hängmattorna alltså! haha, helt sjukt. Det gick knappast inte hålla balansen på dom.


Jag och mamma åkte en dag till skövde och hämtade ut min balklänning + shoppade massor till studenten. Klänningen är rödare än vad den ser ut på bilden, den är lite mörkare och mycket starkare i färgen. (bättre bilder kommer)


Cyklade hem mitt i natten från en fest. Helt underbart, ska nog börja cykla mera från fester. Det är härligt! :D



Firat Emelie som fyllde 19 år! Då var det party i hennes "lada". Super trevligt!


Visade min kärlek till mina älskade klasskompisar och våran lärare Bettan :D haha.


Inflyttningsfest hos min klasskompis Carro som har flyttat till hus! :)


ölbrännboll + mangos med mina brudar! 


Var på enjoy och käkade och drinka med klassen innan ölbrännbollen :) 
Kort på Johan, Sofia, jag och Ida. 


Till slut har jag firat bästa vän jessi som fyllde 19 år i fredags! :) ehm, en full bild som vi helt enkelt får bjuda på? ah.
mosar både min näsa, munn och ja jag vet inte vad. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0