buckingham palace, the royal family

Vi var och besökte Buckingham palace som jag visade enb film ifrån för ett tag sen ni vet. Kom på att jag aldrig la upp bilderna där ifrån så här kommer några stycken. Det här är kunga familjens slott som är öppen för allmänheten vissa tider och dagar. Vi var aldrig inne men utanför var minst lika roligt och spännande! Det är ett stort slott, mega stort!

PS. Fick en förfrågan om min lilla syster är längre än mig och det kan jag med säkerhet säga att hon är. Jag är 167 cm och Annasara är 172 ca. Jag är tre år äldre än den lilla skiten ändå får jag städigt höra "kul att vara kortare än lillsyrran" det är det väl inte men jag ser charmen i det också ;) Jag är en kortis. Det syns tydligt på det sista kortet :) haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0