7 juni 2011 - paradise hotel danmark marathon

Heeej Sverige! Eller vad lever vi i för land egentligen? det är typ 40 grader och man kan inte gå ut utan att svettas ihjäl. Helt sjukt, inatt får jag en sovkompis i källaren iallafall som säkert kommer stanna där tills sommaren är slut hoppas jag.

Idag har jag varit i skolan men åkte hem tidigt för det var inte värt att stanna kvar, höhö. (Nu är det faktiskt tillåtet att skolka) Sen när jag kom hem upptäckte jag att bilen var hemma så jag tog med mig Emma till Lidköping och köpte studentpresenter och hänga på grejer. Sen åkte jag och annasara och tog oss en pizza för att fira MVG:na vi har fått! :D

Nu kommer Emma till mig med smått och gott och ska kolla på Paradice hotel Danmark, helt överlycklig att det har börjat igen, inget slår Danmark!!!

Ha en bra kväll i regnet, åskan. Hoppas ni har någon att mysa med! Puss ♥

Klicka HÄÄÄR för att se det nya danska paradise hotel :)



Kommentarer
Postat av: marinasöder

jätte fin blogg! :))

2011-10-15 @ 14:14:14
URL: http://mmaarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0