29 juni 2011 - steker vid poolen

Godmorgon! Idag ställde jag klockan på 09.00 även om jag kunde ha världens längsta sovmorgon. Men solen och poolen kallade för mycket så jag gick ut och la mig istället. Här är jag vid poolen och steker i den glöd heta solen medans jag lyssnar på musik och allmänt njuter av vilken underbar dag det här är.

Något som är jävligt tråkigt dock är att jag börjar jobba 12.30 - 12.30 så det får bli att pressa i nån timma till sen är det bara att kasta sig iväg på cykeln i värmen. Inte så sugen men ett dopp i poolen måste det bli innan jag drar mig till jobbet.

Ha en bra dag i solen! ♥


Kommentarer
Postat av: e m e l i n a hh

fin blogg ! :)

2011-06-29 @ 11:43:50
URL: http://nemeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0