22 juni 2011 - working all day and the sun dont shine

Hej! Idag har jag varit och jobbat från klockan 07.00 - 16.30 så det har varit en lång dag. Jag har inte hunnit att vila upp mig ännu men nu är jag ledig i fem dagar innan jag börjar gå på heltid så då ska jag ta tillfället och vila ut mig men man får ju inte glömma att det är midsommar också, så vi får väl se hur det blir med den saken ;)

Idag ska jag slappa, skickade iväg ett sms till Emma men hon har inte svarat ännu, kanske blir lite filmtittande med något gott till. Jäklar vad det regnar, det är ju inte sommar precis? hoppas det blir bättre väder snart så man kan börja använda poolen!

Ha en bra kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0