2 juni 2011 - vi går påt igen

Natten är ung och den är fortfarande det! Igår var det all in som gällde. Förfest och käk på enjoy med klassen sedan vidare till parken för att spela ölbrännboll och sedan dansa loss på mangos. Vilken jävla kväll! Fanns nog inte en sekund jag inte njöt av. När vi kom till mangos gick det utför, då visste jag inte ens att jag hade kamera med mig, inte bra! Måste lära mig att ha framme kameran hela tiden.

Hur roligt som helst och sköna människor! Kunde knappast inte bli bättre. En kväll man sent kommer glömma om man säger så. Det kommer upp fler bilder under dagen men här kommer en bild från ölbrännbollen/lekplatsen :)


Jag och brudarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0