13 juni 2011 - mycket som ska göras

Hej! Nu är vi inne på veckan som jag har längtat till i hela mitt liv. STUDENTVECKAN! Man hör ju bara på namnet vad som kommer hända, det är så mycket som ska göras så jag hinner knappast med att sova. Måste hitta en timma eller två för att gå och lägga mig ibland.. Man vill ju inte missa någonting!

Dagens planer är att åka in till skolan och måla och skriva på våra lakarn vi ska ha på vagnen och sedan blir det brännboll med klassen och sist men inte minst åka till skövde för att shoppa lite smått och fixa mina naglar så dom blir långa och fina.

Tisdag - Tåga party
Onsdag - Lidköping tar studenten, utgång, mat i brunnsbo.
Torsdag - Champaniefrukost och Annasaras skolavslutning. Pynta vagnen!
Fredag - STUDENT!!!!!!!!!
Lördag - Vila upp mig.
Söndag - BAL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0