13 juni 2011 - en jobbig dag i skövde

Ja, som ni hör på rubriken åkte jag direkt från skolan till skövde eftersom jag hade en nageltid där. Fick med mig fille också så han höll mig sällskap i nån timma, det är jag tacksam över för sedan sprang jag runt själv i tre timmar och hade inget att göra. Jag tänkte "inte shoppa Sandra, INTE SHOPPA!" det gick ju åt helvete när jag insåg att det fanns inget annat att göra. Kom hem med några påsar och noll kronor kvar på kortet. LYCKAT!

Men naglarna blev hur bra som helst, jag gjorde nagelförlängning nu till studenten och balen. har aldrig haft långa naglar förut så jag känner mig lite smått handikappad just nu.. ska visa er naglarna imorgon!

Vad som finns i kassarna får ni reda på snart ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0