10 juni 2011 - sjung om studentens lyckliga dar!!!

Idag är det EN VECKA KVAR tills jag springer ut ur katedralskolan och tar studenten!!! Helt sjukt. Det är så mycket som måste göras, så mycket att hinna med och jag försöker njuta av varenda minut av dagen men det glöms bort rätt så snabbt också.

Men idag får jag chansen att leva på moln och känna pulsen slå hela dagen för idag tar min bästa vän JESSICA HENRY och min underbara vän ALBIN LARSSON studenten. Så idag är det studentfirande som står på schemat. 

Först ska jag och Emma åka till Mariestad för att möta Albin när han springer ut, efter det åker jag till Jessica och firar henne. Sen blir det utgång i Lidköping med världens bästa vänner!!! Idag är jag så taggad man kan bli och jag kommer aldrig glömma den här dagen. Jag ska göra den oförglömlig. Inget ska komma ivägen för mig och mina studenter idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0