1 juni 2011 - enjoy+ölbännboll+mangos=all in

Hejsan bloggen!
Var länge sen jag uppdatterade i "nuet" men vill ju självklart att ni ska se bilder från min resa till London. Men bara för idag blir det ändring på det. Har varit en hel dag i skövde och kollat till balklänningen, shoppat massor till studenten mm.

Nu blir det att göra mig iordning för ska snart dra iväg till skara på party hela kvällen och natten. Det blir käk på Enjoy med illgoa människor och sedan vidare till ölbännbollen och sedan blir det dans hela natten på mangos! Jag är så sjukt taggad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, ikväll är det all in som gäller! Ses vi i dimman?!
Woho, det är första juni också, helt sjukt! STUDENTEN NÄRMAR SIG!

Ha en bra kväll för det ska jag ha! puss♥



två bilder från förra gången på Enjoy med dem bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0