2 juli 2011 - fuck off!

Hey, wassup? Jag är ganska så skakis just nu och så jäkla arg på samma gång. Kan inte riktigt tänka klart. När jag åkte hem från jobbet nyss så åkte jag på en väg som går rakt fram hela tiden och när man åker där kommer det en sväng som man bara följer med eftersom det är fortfarande rakt fram man åker. (Ni som vet så är det vid pressbyrån, busstationen i Götene) I den svängen står en bil som ska väja för mig eftersom jag åker rakt fram. Men den här biljävlen.. precis när jag är framför honom kör han rakt ut. Bara rakt ut, kollade sig inte ens för. Medans han körde rakt ut framför mig kom det en bil på min vänstra sida.. Vad fan skulle jag göra? Jag var fast. 

Jag trodde inte att man han tänka så mycket under en halv sekund. Jag trodde aldrig att så många tankar skulle flyga genom mitt huvud, jag var helt säker på att det skulle bli världens krock. Helt säker på att jag skulle ligga på sjukhus hela kvällen och natten men reaktionsförmågan tog över och.. ja jag vet egentligen inte vad jag gjorde. Tvärnitade och flög med bilen åt vänster. Som tur var att den bilen som var på min vänstra sida hade redan genomskådat vad som skulle hända så den hade stannat. 5 cm från världens största smäll, men det hände ING-EN-TING! 

Jag såg att alla hoppade ur bilen och jag stannade. Gick fram till gubben och det första han sa var "Du gjorde fel, det är högerregel". I helvete heller. Idiot jag behöver aldrig väja för att köra rakt fram på huvudled. Gubbjävel. Jag var så arg. Som tur var att jag hade en kvinna som backade upp mig och sa till gubben att det han gjorde var fel. Men shit vad arg jag är. Jag bara tänker att tänk om det hade varit någon annan, min syster, kompis? De kanske inte skulle haft lika tur. FY FAN. ÅÅÅH.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0