studentpresent av syster

Det här är min studentpresent som jag fick av Annasara. Jag blev så himla glad, så fint. Hon skrev mig en dikt som jag fick läsa innan jag öppnade presenten som löd så här..

"Grattis till studenten syster min. Du är så underbar, vacker och fin. Här får du en liten grej av mig och jag hoppas då att du inte är självisk utan delar med dig. Som Jing och Jang får du TVÅ delar, för det är du värd. Som du alltid kan ha med dig på din färd. På detta vis kommer vi alltid ha varandra. En till den ena och en till den andra. Varje gång du tittar på denna grej så hoppas jag att du alltid kommer att påminnas av hur mycket jag älskar dig!"
/ Din syster, Annasara.



Kommentarer
Postat av: emmaaaa

åh, sköen va snygga dom va!! :)

2011-07-06 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0