Skinnjacka x 2

Nu är jag hemma från en heldag på Överby med Empeli. Det har ju varit strålande väder så det har varit ganska så svettigt att gå runt och shoppa i den här värmen men det var det värt det. Det är rea överallt och vi plockade på oss allt vi såg (typ). Ne, men jag kom hem med några kassar och nu är jag halv klar inför Båstad. Halv klar. Får inte glömma att Sveriges största shoppingcenter finns där ;)

Jag fick med mig inte en utan TVÅ skinnjackor hem. Jag blev kär så fort jag såg den och jag tänkte "JAG MÅSTE KÖPA EN TILL SYSTER OCKSÅ" så hem kom jag med två snygga skinnjackor och bara där 3000 nånting kr fattigare.. Men syster blev gladare än gladast. Allt annat kommer upp snart! En lyckad dag helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0