kollar resa

Hejsan! Förlåt för dåligt uppdatterande, men det händer så mycket nu så jag har inte riktigt haft tid och orken till att blogga. Men nu är jag hemma på rast och tänkte sätta mig och kolla på lite Paradise hotel. Finalen närmar sig nu. 

Jo, det jag har haft för mig de dagarna jag har haft tid är att jag och tjejerna kollar på resa. Vi är sjukt sugna på att åka på en party/solsemester i septemeber när pengarna har rullat in. Kollar lite nu och för min del lutar det åt Cypern, Ayia Napa. Har ju varit där fem ggr och där kan man verkligen garantera roliga utekvällar. Jag meddelar er när vi har beställt ;) Men just nu är det bara Båstad som snurrar runt i mina tankar. Inte långt kvar nu. Snart får jag äntligen en veckas semester! 

Vi hörs sen, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0