jag är inte ensam om att båstad är stället, lixom.

Båstad veckan, Tennis veckan, Swedish open med andra ord, you name it. Alla pratar om Båstad och här sitter jag och bara väntar på att få sätta ner mina fötter i Båstad och njuta av hur jäkla bra livet är där. Det får vänta lite till, jag åker till båstad den 30 juli. Jag får vänta, bara lite till.

Men för er som ska till båstadveckan, shit. Ni anar inte vad ni har gett er in på, haha det är helt galet där! Jag har vart där några gånger och tro mig om du inte lever ett kändis liv så får du göra det just den veckan. Den sexigaste bloggaren av alla är nu där med namn Tyra och med sig skulle hon ha Kenza såg jag. Nu gick jag in på Sara Montazami och Hanna Montazami som bor i Los Angeles numera. Läste nyss att de börjar sin semester i Båstad.Hoppas verkligen dom är där när jag är där, för de inspererar mig till hundra. Älskar deras bloggar. Båstad är stället, det finns inget annat. Det kan det inte finnas ♥

Jag längtar så jag tror jag spricker.



(Bilden är så klockren, den tog jag på tennisveckan i båstad 2009. Haha, älskar den!)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag såg prinsen med sin Sofia på Hamnkrogen idag. Kul att få se dem på så nära håll.

2011-07-26 @ 22:40:51
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0